Степанченко, НаталіяStepanchenko, Nataliia2019-02-062019-02-062012Степанченко Н. І. Вплив мотивації на ефективність професійно-педагогічної діяльності викладачів вузів фізкультурно-спортивного профілю / Степанченко Н. І. // Педагогіка, психологія та медико-біологічні проблеми фізичного виховання і спорту. - 2012. - № 11. - С. 98-100.http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/17291Визначено мотивацію професійнопедагогічної діяльності викладачів та рівні сформованості у них педагогічних вмінь за результатами самооцінки та оцінкою студентів. Оцінка педагогічних вмінь викладачів студентами і самооцінка співставлялася з домінуючою мотивацією професійної діяльності педагогів. У дослідженні взяли участь 42 викладача та 78 студентів. Для визначення мотивації професійнопедагогічної діяльності була використана методика К.Замфір в модифікації А.Реана, для самооцінки педагогічних вмінь «Шкали для самооцінки педагогічної діяльності» і методика Б.Зєлєнцова «Студенти про викладача». Встановлено, що для значної частини викладачів характерно завищення самооцінки ступеня сформованості в себе педагогічних вмінь в порівнянні з оцінкою студентів: педагоги з дуже високим рівнем сформованості педагогічних вмінь складають 40,48%, а за оцінкою студентів майже удвічі менше – 21,43%; за оцінкою середнього рівня педагогічної майстерності у викладачів: за самооцінкою до таких належить лише 14,28%, а за оцінкою студентів – 35,71% викладачів. Встановлено, що педагоги з найбільш значимими внутрішніми мотивами професійної діяльності більш схильні до адекватної самооцінки. Доведено, що у викладачів, які володіють високим рівнем педагогічної майстерності і високо оцінюються студентами в мотиваційному комплексі домінує внутрішня мотивація.викладачіпрофесійна мотиваціяпрофесійно-педагогічна діяльністьвузи фізкультурно-спортивного профілюВплив мотивації на ефективність професійно-педагогічної діяльності викладачів вузів фізкультурно-спортивного профілюArticle