Петрина, ЛесяМузика, ФедірПугач, НаталіяПетрина, РоманPetryna, LesiaMuzyka, FedirPuhach, NataliaPetryna, Roman2018-03-262018-03-262014Вплив аеробіки на показники розумової та фізичної працездатності дівчат 15-17 років [Електронний ресурс] / Леся Петрина, Федір Музика, Наталія Пугач, Роман Петрина // Спортивна наука України. - 2014. - № 4 (61). - С. 47-50. - Режим доступу : http://sportscience.ldufk.edu.ua/index.php/snu/article/view/2451993-5757http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/9627Мета – дослідити вплив занять з аеробіки в школі на показники розумової та фізичної працездат ності дівчат старшого шкільного віку. Завданнями дослідження було визначити ефективність занять з аеробіки дівчат старшого шкільного віку та розробити пропозиції щодо проведення занять із фізичної культури зі школярками старшого шкільного віку. Матеріал: у дослідженні взяли участь 82 школярки віком 15–17 років. Експеримент тривав 4 місяці. Було сформовано 2 групи по 41 школярці – контрольна й експериментальна. Контрольна й експериментальна групи до експерименту вірогідно не відрізнялися. Школярки контрольної групи на уроках з фізичної культури займалися легкою атлетикою та волейболом, експериментальної – аеробікою. Результати. Застосування занять з аеробіки дозволило досягнути значних зрушень у фізичній та розумовій працездатності школярок експериментальної групи. Висновки. Доведено, що за рахунок занять з аеробіки в школі відбулося вірогідне зростання показників розумової та фізичної працездатності.ukаеробікадівчата старшого шкільного вікурозумова та фізична працездатністьзаняттяВплив аеробіки на показники розумової та фізичної працездатності дівчат 15-17 роківArticle