Хань ЧжаньляньHan Zhangliang2025-03-112025-03-112022Хань Чжаньлянь. Педагогічна самоідентифікація майбутніх учителів спортивних дисциплін у КНР : дис. …д-ра філософії : 015; 01 / Хань Чжаньлянь. – Харків, 2022. – 216 с.https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/38577У дисертації «Педагогічна самоідентифікація майбутніх учителів спортивних дисциплін у КНР» науково обґрунтовано теоретичні засади та досвід формування із зазначеної педагогічної проблеми, висвітлено підходи до формування педагогічної самоідентифікації майбутніх учителів фізичного виховання в Україні та визначено шляхи творчого використання українського досвіду в китайському освітньому просторі. The thesis "Pedagogical Self-Identification of Future Sports Teachers in China" scientifically substantiates the theoretical foundations and experience of forming this pedagogical problem, highlights the approaches to the formation of pedagogical self-identification of future physical education teachers in Ukraine and the ways of creative use of Ukrainian experience in the Chinese educational space are identified.otherмайбутні вчителі спортивних дисциплінзаклади вищої освітипедагогічна самоідентифікаціякомпетентностісмак до педагогічної діяльностіuture teachers of sports disciplinesinstitutions of higher educationpedagogical self-identificationcompetenciestaste for pedagogical activityПедагогічна самоідентифікація майбутніх учителів спортивних дисциплін у КНРPedagogical Self-Identification of Future Teachers of Sports in ChinaOther