Руденко, В.Гузар, У.Rudenko, V.Huzar, U.2021-02-182021-02-182021-02-18Руденко В. Сучасні особливості формування та реалізації маркетингової політики підприємств індустрії гостинності / В. Руденко, У. Гузар // Сучасні тенденції розвитку індустрії гостинності : зб. тез доп. Міжнар. наук.- практ. конф. (26-27 листопада 2020 року, м. Львів). - Львів : ЛДУФК імені Івана Боберського, 2020. - С. 355-357.http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/28657Метою нашого дослідження є характеристика особливостей формування та реалізації маркетингової політики підприємств індустрії гостинності.ukмаркетингмаркетингова політикаіндивідуалізація послугінноваціїпопитСучасні особливості формування та реалізації маркетингової політики підприємств індустрії гостинностіOther