Бабяк, О. О.Баташева, Н. І.Душка, А. Л.Недозим, І. В.Орлов, О. В.Прохоренко, Л. І.Babiak, O. O.Batasheva, N. I.Dushka, A. L.Nedozym, І. V.Orlov, O. V.Prokhorenko, L. I.2021-10-242021-10-242021-10-23Стандартизація навчання школярів з порушеннями когнітивного розвитку : навч.-метод. посіб. / О. О. Бабяк та ін. - Київ : Наша друкарня, 2019. - 332 с.http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/30862В навчально-методичному посібнику надано корисні поради фахівцям щодо організації освітнього процесу дітей з когнітивними порушеннями (із затримкою психічного розвитку, розладами аутистичного спектра, із гіперактивним розладом із дефіцитом уваги та легкими порушеннями інтелекту); окреслено бар’єри в навчанні та участі таких дітей; охарактеризовано особливості оцінювання та психолого-педагогічного супроводу учнів; запропоновано корекційні технології, методики та методи роботи з дітьми з порушеннями когнітивного розвитку та інше. Посібник адресовано педагогічним працівникам, психологам спеціальних та інклюзивних закладів освіти та всім, кому небайдужа доля дітей з особливими потребами.ukстандартизація навчання школярівпорушення когнітивного розвиткунавчально-методичний посібникСтандартизація навчання школярів з порушеннями когнітивного розвитку : навч.-метод. посіб.Other