Голеніщева ЄлізаветаHolenishcheva Yelizaveta2025-01-212025-01-212024-10-24Голеніщева Є. Теоретичні моделі та фактори підвищення якості обслуговування кліентів у сфері гостинності / Єлізавета Голеніщева // Сучасні тенденції розвитку індустрії гостинності : зб. тез доп. V Міжнар. наук.-практ. конф. (24-25 жовтня 2024 р.). – Львів : ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024. – С. 53–57.https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/37757otherякістьготельні послугимодель розриву (Gap Model)модель циклів якостімодель ланцюжкаготельний сервісqualityhotel servicesGap Modelquality cycle modelchain modelhotel serviceТеоретичні моделі та фактори підвищення якості обслуговування кліентів у сфері гостинностіTheoretical models and factors of improving the quality of customer service in the hospitality industry