Мединська Світлана ІванівнаMedynska Svitlana Ivanivna2025-01-292025-01-292024Мединська С. І. Формування полікультурної комунікативної компетентності майбутніх фахівців у галузі туризму в умовах змішаного навчання : дис. …д-ра філософії : 01; 015 / Мединська Світлана Іванівна. – Дніпро, 2024. – 395 с.https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/37978У дисертаційній роботі досліджено проблему формування полікультурної комунікативної компетентності майбутніх фахівців у галузі туризму в умовах змішаного навчання й запропоновано новий підхід до її розв’язання, що полягає в запровадженні структурно-функціональної моделі формування полікультурної комунікативної компетентності майбутніх фахівців у галузі туризму в умовах змішаного навчання. The dissertation investigates the problem of forming multicultural communicative competence of future tourism professionals in the context of blended learning and proposes a new approach to its solution, which consists in the introduction of a structural and functional model of forming multicultural communicative competence of future tourism professionals in the context of blended learning.otherвзаємодіяполікультурне середовищекультуратуризмкомунікаціяіншомовна комунікаціякомпетентністькомунікативна компетентністьбакалавр з туризмуполікультурна комунікативна компетентність майбутніх фахівців у галузі туризмузмішане навчанняелектронне навчанняінтерактивні технологіїцифрові технологіїдоповнена реальністьструктурно-функціональна модельпроєкт.міжкультурнийinterculturalinteractionmulticultural environmentculturetourismcommunicationforeign language communicationcompetencemulticultural competencecommunicative competencebachelor of tourismmulticultural communicative competence of future tourism professionalsblended learninge-learninginteractive technologiesdigital technologiesaugmented realitystructural and functional modelprojectФормування полікультурної комунікативної компетентності майбутніх фахівців у галузі туризму в умовах змішаного навчанняFormation of multicultural communicative competence of future tourism professionals in the context of blended learningOther