Драч, ТамараDrach, Tamara2024-01-172024-01-172023Драч Т. Ставлення учасників освітнього процесу до можливості впровадження повітряної акробатики та пілонного спорту / Тамара Драч // Молода спортивна наука України : зб. наук. пр. / за заг. ред. Євгена Приступи. – Львів : ЛДУФК імені Івана Боберського, 2023. – Вип. 27, т. 2. – С. 76–77.https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/35259Метою нашого дослідження є визначити ставлення вчителів з фізичного виховання та батьків до застосування повітряної акробатики й пілонного спорту у шкільній програмі, а також зробити порівняльний аналіз опитувань. The purpose of our study is to determine attitudes physical education teachers and parents to the use of aerial acrobatics and pylons sports in the school curriculum, as well as to make a comparative analysis of surveys.ukповітряна акробатикапілонний спортдіти молодшого шкільного вікушкільна програмафізичне вихованняaerial acrobaticspylon sportsschool programchildren of primary school agephysical educationСтавлення учасників освітнього процесу до можливості впровадження повітряної акробатики та пілонного спортуThe attitude of the participants of the educational process to the possibility of introducing aerial acrobatics and pylon sportsArticle