Гущіна, Мар’янаГузар, УлянаHushchina, MaryanaHuzar, Ulyana2022-10-132022-10-132022-05-19Гущіна М. Сучасні особливості формування корпоративної культури на підприємствах індустрії гостинності / Мар’яна Гущіна, Уляна Гузар // Інновації, гостинність, туризм: наука, освіта, практика : зб. тез доп. ІІ Всеукр. наук.-практ. конф. мол. учених, асп. і студ. з міжнар. участю (19 травня 2022 року, м. Львів). - Львів, 2022. - С. 248-250.http://localhost:8080/handle/34606048/33007Від рівня корпоративної культури персоналу залежить привабливість і перспективи формування капіталу готельно-ресторанних підприємств. Умови конкурентного середовища змушують підприємства готельно-ресторанного та туристичного бізнесу орієнтуватись на вимогливість клієнтів, враховувати високі світові стандарти якості послуг. The attractiveness and prospects of capital formation of hotel and restaurant enterprises depend on the level of corporate culture of the staff. Conditions of the competitive environment force the enterprises hotel and restaurant and tourism business to focus on customer requirements, take into account high world standards of service quality.ukкорпоративна культураіндустрія гостинностіцінностіcorporate culturehospitality industryvaluesСучасні особливості формування корпоративної культури на підприємствах індустрії гостинностіModern features of formation of corporate culture at the enterprises of the hospitality industryArticle