Заблоцька, ХристинаZablotska, Khrystyna2018-03-282018-03-282017Заблоцька Х. Міжнародні системи онлайн-бронювання як чинник управління якістю готельних послуг / Христина Заблоцька // Сучасний стан, проблеми та перспективи розвитку туризму в регіонах України : матеріали ІІ Всеукр. наук.-практ. конф. (18-19 травня 2017 р., м. Львів). - Львів, 2017. - С. 32-34.http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/9695Для ефективного використання можливостей сучасних систем онлайн-бронювання у процесі управління якістю готельних послуг необхідним є розроблення методики аналізу відгуків клієнтів та інструментів упровадження відповідних управлінських рішень.ukготельні послугионлайн-бронюваннясистеми онлайн-бронюванняМіжнародні системи онлайн-бронювання як чинник управління якістю готельних послугArticle