Боднар, І. Р.Хамаде, А. Ф.Bodnar, I. R.Khamade, A. F.2021-11-232021-11-232021-11-23Боднар І. Р. Вплив авторської програми фізичного виховання на показники фізичної підготовленості школярів з аутизмом / Боднар І.Р., ХамадеА. Ф. // Науковий часопис НПУ ім. М. П. Драгоманова. Серія 15, Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт) : [зб. наук. пр.]. - Київ, 2021. - Вип. 6K (135) 21. - С. 34-37.http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/31275Програми фізичної активності позитивний вплив на низку показників адаптації дітей з аутизмом до суспільного життя. Лише окремі дослідження присвячені вивченню ефективності комплексних програм фізичного виховання. Тому метою дослідження було порівняти ефективність двох програм фізичного виховання традиційної і авторської. Учасники – діти віком 11-13 років з діагнозом аутизм. На початку і наприкінці експерименту проводили тестування фізичної підготовленості дітей. На початку дослідження результати дітей двох груп не відрізнялися. наприкінці експерименту спостерігали достовірно вищі результати у тестових вправах штовхання медбола, віджимання від лави, кистьова динамометрія, балансуванні на 1 нозі і гнучкості нахил вліво. Висновок: довели вищу ефективність розробленої автором програми фізичного виховання у розвитку сили рук, швидкісної сили ніг і координованості м’язів кисті дітей з аутизмом.ukаутизмфізична підготовленістьпрограмафізичне вихованняВплив авторської програми фізичного виховання на показники фізичної підготовленості школярів з аутизмомArticle