Труба РусланаTruba Ruslana2025-07-212025-07-212025Труба Р. Популяризація продукції першої української кондитерської фабрики «Фортуна нова» на сторінках газети «Діло» у 30-х роках ХХ століття / Руслана Труба // Економіко-соціальні відносини в галузі фізичної культури та сфері обслуговування : тези доп. VІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (24–25 квіт. 2025 року, м. Львів) / за заг. ред. Н. Павленчик. – Львів : ЛДУФК імені Івана Боберського, 2025. – C. 319–321.https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/39465Ця стаття досліджує, як чином «Фортуна нова» використовувала пресу як засіб популяризації своєї продукції, водночас формуючи уявлення про модерний український бізнес і бренд, пов’язаний із національною ідентичністю.Ця стаття досліджує, як чином «Фортуна нова» використовувала пресу як засіб популяризації своєї продукції, водночас формуючи уявлення про модерний український бізнес і бренд, пов’язаний із національною ідентичністю. This article explores how Fortuna Nova used the press as a means of promoting its products, while also shaping perceptions of modern Ukrainian business and the brand associated with national identity.перша українська кондитерська фабрика«Фортуна нова»популяризація продукції30-ті роки ХХ століттяThe first Ukrainian confectionery factory ‘Fortuna Nova’popularisation of products30s of the twentieth centuryПопуляризація продукції першої української кондитерської фабрики «Фортуна нова» на сторінках газети «Діло» у 30-х роках ХХ століттяPromotion of the products of the first Ukrainian confectionery factory ‘Fortuna Nova’ on the pages of the newspaper ‘Dilo’ in the 30s of the twentieth century