Булик, ОксанаBulyk, Oksana2023-09-212023-09-212023-04-28Булик О. Вплив брендингу на формування позитивного іміджу закладу вищої освіти / Оксана Булик // Економіко-соціальні відносини в галузі фізичної культури та сфері обслуговування : тези доп. V Міжнар. наук.- практ. конф. (27-28 квітня 2023 року, м. Львів) / за заг. ред. Н. Павленчик. – Львів : ЛДУФК імені Івана Боберського, 2023. – C. 101–103.https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/34461ukбрендингпозитивний іміджзаклад вищої освітиbrandingpositive imageinstitution of higher educationВплив брендингу на формування позитивного іміджу закладу вищої освітиThe influence of branding on the formation of a positive image of a higher education institutionArticle