Пристинський, ВолодимирГригоренко, Валерій2016-02-082016-02-082007Пристинський В. Словесні інструкції як фактор моделювання рухових дій у фізичній реабілітації школярів із порушенням зору / Володимир Пристинський, Валерій Григоренко // Молода спортивна наука України : зб. наук. пр. з галузі фіз. культури та спорту. - Львів, 2007. - Вип. 11, т. 2. - С. 308 - 314.http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/4206Проведене дослідження свідчить про необхідність добору засобів і методів формування оцінно-контрольних дій з метою розвитку точності рухів у сліпих учнів 1-4 класів, оскільки вони є основними біодинамічними факторами, на яких базується якість виконання фізичних вправ різноманітної форми і змісту.ukфізична реабілітаціявади зорусенсорні корекціїСловесні інструкції як фактор моделювання рухових дій у фізичній реабілітації школярів із порушенням зоруArticle