Попадинець НазарійБондаренко ВікторіяКурей ОксанаМаргітич ВікторіяГрафська ОриславаPopadynets NazariiBondarenko ViktoriiaKurei OksanaMarhitych ViktoriiaHrafska Oryslava2025-04-082025-04-082025Цифровізація маркетингу та менеджменту в бізнесі: роль штучного інтелекту / Попадинець Назарій, Бондаренко Вікторія, Курей Оксана, Маргітич Вікторія, Графська Орислава // Актуальні проблеми інноваційної економіки та права. – 2025. – № 1. – С. 60–64. DOI: https://doi.org/10.36887/2524-0455-2025-1-15https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/38823У статті досліджено сучасні трансформаційні процеси в системах маркетингу та управління цифровою економікою, зумовлені стрімким розвитком інформаційно-комунікаційних технологій та впровадженням штучного інтелекту (ШІ). The article examines the modern transformation processes in the marketing and management systems of the digital economy caused by the rapid development of information and communication technologies and the introduction of artificial intelligence (AI).otherцифровізаціямаркетингменеджментконкурентоспроможністьштучний інтелектбізнесресурсиdigitalizationmarketingmanagementcompetitivenessartificial intelligencebusinessresourcesЦифровізація маркетингу та менеджменту в бізнесі: роль штучного інтелектуDigitalization of marketing and management in business: the role of artificial intelligenceOther