Боднар, ІваннаОкопний, АндрійГук, ГаннаBodnar, IvannaOkopnyi, AndriiHuk, Hanna2022-09-092022-09-092022Боднар І. Засоби настільного тенісу у фізичному вихованні дітей з особливими освітніми потребами в закладах освіти / Іванна Боднар, Андрій Окопний, Ганна Гук // Молода спортивна наука України : зб. тез доп. - Львів : ЛДУФК імені Івана Боберського, 2022. - Вип. 26, т. 3. - С. 44-45.1996-1448https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/32801У результаті аналізу сучасних досліджень з тематики настільного тенісу з’ясовано, що регулярні заняття настільним тенісом сприяють всебічному фізичному розвиткові, зміцненню здоров’я, підвищенню працездатності та рухової активності як дітей з особливими освітніми потребами, так й кожної дитини загалом. As a result of the analysis of modern research on the topic of table tennis, it was found that regular table tennis lessons contribute to comprehensive physical development, strengthening health, increasing work capacity and motor activity of both children with special educational needs and every child in general.ukнастільний тенісінклюзіядіти з особливими потребамизаклади освітиtable tennisinclusionchildren with special needseducational institutionsЗасоби настільного тенісу у фізичному вихованні дітей з особливими освітніми потребами в закладах освітиMeans of table tennis in the physical education of children with special educational needs in educational institutionsArticle