Боднар, ІваннаШевців, УлянаBodnar, IvannaShevtsiv, Uliana2019-01-302019-01-302017Боднар І. Вплив інтегративного фізичного виховання на фізичну підготовленість школярів з різними рівнями функціонально-резервних можливостей / Боднар І., Шевців У. // Науковий часопис [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія 15, Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт). - Київ, 2017. - Вип. 5К(86)17. - С. 38-41.http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/17069Робота присвячена порівнянню ефективності інтегративної та сегрегативної моделі фізичного виховання для школярів з різними функціонально-резервними можливостями за показниками фізичної підготовленості. Встановлено, що в умовах інтегративних уроків фізичної культури більш дієво розвивається спритність школярів, ніж їхня силова витривалість.Інтегративні уроки фізичної культури більш прийнятні для дівчат, ніж для хлопців.Інтегративна модель організації фізичного виховання результативніша для школярів старших вікових груп (7–9 класів) середнього шкільного віку з низьким, нижчим за середній і середнім рівнями функціонально-резервних можливостей, ніж для молодших осіб.ukінтегративне фізичне вихованняшколяріфізична підготовленістьфізична підготовленість школярівВплив інтегративного фізичного виховання на фізичну підготовленість школярів з різними рівнями функціонально-резервних можливостейArticle