Вацеба, ОксанаVatseba, OksanaГерцик, МирославHertsyk, MyroslavІльків, ОксанаIlkiv, OksanaКерецман, Т.Keretsman, T.2019-02-062019-02-062015Особливості використання засобів олімпійської освіти на уроках англійської мови у початковій школі / Вацеба О.М., Герцик М.С., Ільків О.С., Керецман Т.М. // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Серія : Педагогічні науки. Фізичне виховання та спорт. - Чернігів, 2015. - Вип. 129(2)15. - С. 110-113.http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/17304У роботі висвітлено особливості використання засобів олімпійської освіти на уроках англійської мови у початковій школі. Було проведено анкетування на базі Перечинської ЗОШ ІІІІ ступенів Закарпатської області, зокрема серед учнів початкових класів та вчителів загальноосвітньої школи щодо їхньої поінформованості про олімпійську освіту в Україні. На основі цього проаналізовано особливості впровадження елементів олімпійської освіти в систему урочного вивчення англійської мови. Розроблено рекомендації для вчителів англійської мови щодо використання засобів олімпійської освіти на уроках англійської мови у початковій школі.ukолімпійська освітаанглійська моваміжпредметні зв’язкимолодша школа.Особливості використання засобів олімпійської освіти на уроках англійської мови у початковій школіArticle