Житеньов, ВладиславПавленчик, НаталіяZhytenov, VladyslavPavlenchyk, Nataliia2023-04-122023-04-122022-10-10Житеньов В. Значення айдентики в житті сучасних брендів та суспільства / Владислав Житеньов, Наталія Павленчик // Тенденції розвитку наукової думки в менеджменті, галузях спорту, обслуговування та охорони здоров'я : тези доп. І Міжнар. студ. наук. конф. (10 жовтня 2022 року, м. Львів) / за заг. ред. Н. Павленчик. – Львів : ЛДУФК імені Івана Боберського, 2022. – С. 35–40.https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/33785ukайдентикасучасні брендиidentitymodern brandsЗначення айдентики в житті сучасних брендів та суспільстваThe importance of identity in the life of modern brands and societyArticle