Вовчанська, ОльгаІванова, ЛіліяVovchanska, OlhaIvanova, Liliia2024-04-082024-04-082024Bовчанська О. М. Маркетингові дослідження чинників щодо поведінкових намірів покупців під час livestream shopping / Bовчанська О. М., Іванова Л. О. // Сучасні тренди поведінки споживачів товарів і послуг : тези доп. ІV Міжнар. наук.-практ. конф. (23–24 лют. 2024 р.). – Рівне, 2024. – С. 22–27.https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/35834Livestream shopping є доволі складною та затратною, але привабливою маркетинговою стратегією з великим економічним потенціалом і соціальним впливом. Глибше розуміння чинників та механізмів впливу на поведінкові наміри під час livestream shopping дозволяє створити більшу цінність для бізнесу, споживачів і суспільства загалом. Livestream shopping is a rather complex and expensive, but attractive marketing strategy with great economic potential and social impact. A deeper understanding of the factors and mechanisms of influence on behavioral intentions during livestream shopping allows to create greater value for business, consumers and society in general.ukпокупки у прямому ефірімаркетингові дослідженняповедінкові наміри покупцівbehavioral intentions of buyersMarketing researcheslivestream shoppingМаркетингові дослідження чинників щодо поведінкових намірів покупців під час livestream shoppingMarketing research of factors regarding the behavioral intentions of buyers during livestream shoppingArticle