Атаманюк, ДмитроAtamaniuk, DmytroКафедра економіки та менеджменту2019-01-252019-01-252019-01-25Маркетинг туризму : програма навчальної дисципліни підготовки бакалаврів галузі знань 24 "Сфера обслуговування" спеціальності 242 "Туризм" / розроб. Атаманюк Д. - 2018. - 9 с.http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/16930Основна мета курсу – вивчення особливостей формування попиту та пропозиції на туристичні послуги та цілеспрямована діяльність по забезпеченню ефективної результативності на ринку послуг. З метою досягнення поставленої мети передбачається вивчення розвитку маркетингу в туризмі в різних його видах та складових елементах, організації і здійснення ліцензування, рекламної діяльності, правового регулювання маркетингу в туризмі, організації проведення туристичних заходів, особливостей проведення маркетингових досліджень.ukкафедра економіки та менеджменту"Маркетинг туризму"бакалаврінформаційний обсяг дисциплінирекомендована літератураМаркетинг туризму : програма навчальної дисципліни підготовки бакалаврів галузі знань 24 "Сфера обслуговування" спеціальності 242 "Туризм"Plan or blueprint