Павлова, Юлія2016-12-072016-12-072012Павлова Ю. О. Якість життя та фізична активність як показники здоров’язбережної компетенції педагогів / Ю. О. Павлова // Педагогіка, психологія та медико-біологічні проблеми фізичного виховання і спорту. – 2012. – №3. – С. 85–90.http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/6051Досліджено якість життя та рівень фізичної активності вчителів фізичної культури, основ здоров’я, трудового навчання, захисту Вітчизни та педагогів-організаторів середніх навчальних закладів Львівської області (Україна). За допомогою питальників MOS SF 36 та IPAQ проведено опитування 402 осіб віком 24–78 років. Найвищу якість життя та рівень фізичної активності мали вчителі фізичної культури. Якість життя вчителів інших навчальних дисциплін була на рівні осіб із хронічними захворюваннями. Рівень фізичної активності у вільний час був особливо низький у вчителів основ здоров’я та педагогів- організаторів. На роботу середньої і значної потужності ці групи педагогів витрачали не більше 433 МЕТ-хв/ тиждень. Рівень фізичної активності педагогів, за винятком вчителів фізичної культури, недостатній для поліпшення здоров’я та свідчить про невисокий рівень здоров’язбережної компетенції.ukфізична активністьякість життяздоров'явчительЯкість життя та фізична активність як показники здоров’язбережної компетенції педагогівArticle