Боратинський, ОлегПаска, МаріяНімець, АндрійBoratynskyi, OlehPaska, MariiaNimets, Andrii2024-02-092024-02-092023-09-21Боратинський О. Інноваційні засади розвитку етногастрономічного туризму й брендинг нематеріальної культурної спадщини / О. Боратинський, М. Паска, А. Німець // Альтернативний туризм : зб. матеріалів II Міжнар. наук.-практ. семінару (21 верес. 2023 р.). – Львів : ЛДУФК імені Івана Боберського, 2023. – С. 74–77.https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/35336Мета – аналіз сучасного стану розвитку етногастрономічного туризму й брендинг нематеріальної культурної спадщини в контексті особливостей автентичної кухні й етнічних закладів. Innovative foundations of development of ethno-gastronomic tourism and branding of intangible cultural heritage.ukетногастрономічний туризмбрендингресторан«Бойківська гостина»ethnogastronomic tourismRestaurant«Boikivska gostina»brandingІнноваційні засади розвитку етногастрономічного туризму й брендинг нематеріальної культурної спадщиниInnovative foundations of development of ethno-gastronomic tourism and branding of intangible cultural heritageArticle