Андрейчук НаталіяГузар УлянаAndreichuk NataliiaHuzar Uliana2025-06-262025-06-262025Андрейчук Н. Роль персоналу у забезпеченні якості обслуговування гостей у закладах ресторанного бізнесу / Наталія Андрейчук, Уляна Гузар // Інновації, гостинність, туризм: наука, освіта, практика : зб. тез доп. V Всеукр. наук.-практ. конф. мол. учених з міжнар. участю (15–16 трав. 2025 року, м. Львів). – Львів : ЛДУФК імені Івана Боберського, 2025. – С. 428–430.https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/39319otherперсоналякість обслуговуваннягостіресторанний бізнесstaffquality of serviceguestsrestaurant businessРоль персоналу у забезпеченні якості обслуговування гостей у закладах ресторанного бізнесуThe role of staff in ensuring the quality of guest service in restaurant business establishmentsOther