Головіна АнастасіяЛущик МаріяHolovina AnastasiiaLushchyk Mariia2025-07-162025-07-162025Головіна А. Важливість емоційного зв’язку з клієнтами у готельно-ресторанному бізнесі / Анастасія Головіна, Марія Лущик // Інновації, гостинність, туризм: наука, освіта, практика : зб. тез доп. V Всеукр. наук.-практ. конф. мол. учених з міжнар. участю (15–16 трав. 2025 року, м. Львів). – Львів : ЛДУФК імені Івана Боберського, 2025. – С. 253–257.https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/39388otherемоційний зв'язокперсоналізаціяперсоналізовані зверненняцінностіemotional connectionpersonalisationpersonalised messagesvaluesВажливість емоційного зв’язку з клієнтами у готельно-ресторанному бізнесіThe importance of emotional connection with customers in the hotel and restaurant businessOther