Стахів, ІринаСтасюк, О.Stakhiv, IrynaStasiuk, O.2018-08-092018-08-092017Стахів І. М. Бренд-менеджмент в спортивно-оздоровчій сфері / Стахів І. М., Стасюк О. М. // Науковий вісник Ужгородського університету. Серія : Економіка : зб. наук. пр. - Ужгород, 2017. - Вип. 1(49), т. 1. - С. 71-74.http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/12569У статті виявлено основні аспекти управління орендами в сфері спортивно-оздоровчих послуг, а також основні причини, що перешкоджають появі світових брендів в Україні. Охарактеризовано сутність поняття спортивного менеджменту. Також виділено, що розвиток ринку спортивно-оздоровчих послуг є рушійною силою для розвитку економіки країни та добробуту населення. Зроблено висновок, що в українських фітнес клубах є перспективи стати брендами і надавати якісні спортивно-оздоровчі послуги, але існує ряд негативних факторів, які стримують їх розвиток на споживчому ринку, що чітко виокремлено в дослідженні.ukбренд-менеджментспортивно-оздоровчі послугифітнес клубиспортивний менеджментбрендякість послугБренд-менеджмент в спортивно-оздоровчій сферіArticle