Яцишина, Анастасія Миколаївна2021-09-072021-09-072021-09-07Яцишина А. М. Психологічні умови корекції емоційнодеструктивної поведінки дітей молодшого шкільного віку : автореф. дис. ...канд. психол. наук : [спец.] 19.00.07 "Педагогічна та вікова психологія" / Яцишина Анастасія Миколаївна; Південноукраїнський нац. пед. ун-т мені К. Д. Ушинського. - Одеса, 2021. - 25 с.http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/30369У дисертаційній роботі представлено теоретико-емпіричний аналіз емоційно-деструктивної поведінки дітей молодшого шкільного віку, що розглядається як процес неадекватних руйнівних дій, спрямованих на ускладнення взаємодії особистості на початкових етапах онтогенезу з соціальним оточенням. Розроблено структурну модель емоційнодеструктивної поведінки дітей молодшого шкільного віку, що відображає сукупність критеріальних характеристик (когнітивний, рефлексивний, комунікативний, поведінковий), які у поєднанні своїх показників визначають виникнення, протікання та розвиток специфічних особливостей емоційнодеструктивної поведінки дітей молодшого шкільного віку. Розроблено (у співавторстві) комплекс діагностичного інструментарію: «Методика визначення рівня прояву емоційно-деструктивної поведінки» та «Методика визначення прояву гіперактивністі», результати апробації яких показали високу надійність та валідність, що дозволяє використовувати їх в дослідницьких та практичних цілях.ukдеструкціядеструктивна поведінкаемоційнодеструктивна поведінкагіперактивністькорекціяПсихологічні умови корекції емоційнодеструктивної поведінки дітей молодшого шкільного вікуOther