Коркуна, ОриславаКалитин, РоксоланаKorkuna, OryslavaKalytyn, Roksolana2020-04-232020-04-232020-04-23Коркуна О. Вплив реклами в соціальних мережах на розвиток готельно-ресторанного бізнесу в Україні / Орислава Коркуна, Роксолана Калитин // Сучасні тенденції розвитку індустрії гостинності : зб. матеріалів наук.-практ. семінару (3 жовтня 2019 р., с. Гута). - Львів, 2020. - С. 28-30.http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/25387Соціальні мережі сьогодні - це не тільки інформаційно-розважальний майданчик, місце для спілкування з друзями та знайомими, а також засоби масової інформації. Аудиторія соціальних мереж за оцінками експертів становить близько 30 млн осіб. Особливо помітно сьогодні зросло значення реклами для бізнесу. Водночас рівень довіри до інформації, отриманої з цього джерела, набагато вищий. Усе це дає власникам бізнесу змогу просувати свій бренд і насамперед у тих сферах, де велике значення має репутація: ресторанний бізнес, торгівля, інтернет комерція та готеліukготельно-ресторанний бізнесрекламаВплив реклами в соціальних мережах на розвиток готельно-ресторанного бізнесу в УкраїніArticle