Сагач, Оксана Михайлівна2021-06-242021-06-242021-06-24Сагач О. М. Теоретичні і методичні засади професійного зростання вчителів у системі неперервної педагогічної освіти : автореф. дис. ...д-ра пед. наук : [спец.] 13.00.04 "Теорія і методика професійної освіти" / Сагач Оксана Михайлівна ; Нац. ун-т "Чернігівський колегіум" імені Т. Г. Шевченка. - Чернігів, 2021. - 43 с.http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/30184У дисертації здійснено теоретико-методичне узагальнення й запропоновано нове вирішення наукової проблеми професійного зростання вчителів у системі неперервної педагогічної освіти. Уперше розроблено та обґрунтовано концепцію професійне зростання учителя у системі неперервної педагогічної освіти, виділено етапи цього процесу: етап професійного самовизначення та розвитку під час навчання у ЗВО; етап професійного вдосконалення та професійного зростання під час післядипломної підготовки в процесі підвищення кваліфікації. Це зумовлює реалізацію дослідження на рівні трьох концептів: методологічному, теоретичному, практичному.ukучительмайбутній учительпрофесійне зростаннянеперервна освітаготовністьмотиваціямотивація та готовність до неперервного зростанняпрофесійно-ціннісні орієнтаціїдослідницька та методологічна культураТеоретичні і методичні засади професійного зростання вчителів у системі неперервної педагогічної освітиOther