Перевузник, Наталія2018-03-152018-03-152017Перевузник Н. Шляхи удосконалення маркетингової стратегії туристичного підприємства (на прикладі туристичної агенції "Світ Карпат" / Наталія Перевузник // День студентської науки : зб. матеріалів щоріч. студент. наук. конф. – Львів, 2017. – С. 164-166.http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/9326У сучасних умовах, на думку фахівців, планування маркетингової діяльності в туристичній сфері означає більше, ніж розроблення якісних послуг, встановлення на них доступної ціни і наближення до них споживачів цільового ринку.ukтуризмтуристичне підприємствотуристична агенція "Світ Карпат"маркетингова стратегіямаркетингШляхи удосконалення маркетингової стратегії туристичного підприємства (на прикладі туристичної агенції "Світ Карпат"Article