Провальна Неоніла ОлегівнаProvalna Neonila Olehivna2025-03-072025-03-072025Провальна Н. О. Розвиток інклюзивної компетентності педагогічного працівника початкової школи в умовах неперервної освіти : автореф. дис. …канд. пед. наук : 13.00.04 «Теорія і методика професійної освіти» / Провальна Неоніла Олегівна; Хмельницький нац. ун-т. – Хмельницький, 2025. – 23 с.https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/38555У роботі представлено результати теоретико-експериментального дослідження, присвяченого питанню розвитку інклюзивної компетентності педагогічного працівника початкової школи в умовах неперервної освіти. This dissertation presents the results of a theoretical and experimental study on the development of inclusive competence among primary school teachers in the context of lifelong education.otherінклюзивна компетентністьінклюзивне навчанняінклюзивне середовищенеперервна освітапедагогічний працівник початкової школипедагогічна підтримкапсихолого-педагогічний супровідпедагогічні умовикластерна модельinclusive competenceinclusive educationinclusive environmentlifelong educationprimary school teacherpedagogical supportpsycho-pedagogical guidanceРозвиток інклюзивної компетентності педагогічного працівника початкової школи в умовах неперервної освітиDevelopment of Inclusive Competence of a Primary School Teacher in the Context of Lifelong EducationOther