Левків, Соломія-МаріяПаска, МаріяLevkiv, Solomiia-MariiaPaska, Mariia2023-06-232023-06-232023-05-18Левків С.-М. Аромо-маркетинг, як інноваційний інструмент комунікації в закладах індустрії гостинності / Соломія-Марія Левків, Марія Паска // Інновації, гостинність, туризм : наука, освіта, практика : зб. тез доп. ІІІ Всеукр. наук.-практ. конф. мол. учених, асп. і студ. з міжнар. участю (18 травня 2023 року, м. Львів). – Львів : ЛДУФК імені Івана Боберського, 2023. – C. 296–297.https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/34128ukарома-маркетингресторанна індустріябрендaroma marketingrestaurant industrybrandАромо-маркетинг, як інноваційний інструмент комунікації в закладах індустрії гостинностіAroma-marketing as an innovative communication tool in the hospitality industryArticle