Вовчанська, О. М.Іванова, Л. О.Vovchanska, O. M.Ivanova, L. O.2021-11-152021-11-152021-11-15Вовчанська О. М. Інструменти емоційного маркетингу / Вовчанська О. М, Іванова Л. О. // Маркетинг : виклики та рішення : матеріали ІІ Міжнар. наук.-практ. конф. - Одеса, 2021. - С. 31-34.http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/31242Актуальність. У деяких категоріях товарів покупці вже не реагують на маркетингові акції, в інших – підвищення продажів відбувається тільки в короткостроковому періоді. Вирішенню цієї проблеми сприяє методика емоційного маркетингу. В його основі для формування глибокого зв‘язку з цільовою аудиторією лежать повідомлення, які зачіпають людські емоції, причому досить сильно, щоб вплинути на зворотню дію покупця. За даними Nielsen, реклама з сильною емоційною реакцією викликає зростання продажів на 23%. Глибокий емоційний зв‘язок підвищує і лояльність, а 70% емоційно залучених споживачів витрачають на улюблені бренди вдвічі більше грошей [1]. Емоційний стан сильно впливає на здатність покупця до обробки інформації і моделі прийняття рішень, тому створення позитивних асоціацій з продуктами і брендами набуває вирішального значення.ukмаркетингемоційний маркетингІнструменти емоційного маркетингуArticle