Драч, ІринаDrach, Iryna2023-04-252023-04-252013Драч І. Управління формуванням професійної компетентності магістрантів педагогіки вищої школи : теоретико-методичні засади : монографія / І. Драч. – Київ : Дорадо-Друк, 2013. – 456 с.978-966-2077-59-9https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/33846У монографії розкрито сучасні тенденції управління освітніми закладами, обґрунтовано методологічні особливості управління компетентнісно орієнтованою підготовкою магістрантів педагогіки вищої школи. Подано модель управління формуванням професійної компетентності майбутніх викладачів та розкрито можливості її реалізації у вищому навчальному закладі. Виокремлено та схарактеризовано умови і засоби ефективності компетентнісно орієнтованого управління професійною підготовкою магістрантів педагогіки вищої школи. Монографію призначено науковцям, керівникам та науково-педагогічним працівникам вищих навчальних закладів. The monograph reveals modern trends in the management of educational institutions, the methodological peculiarities of management of competence-oriented training of master's students in pedagogy of a higher school are substantiated. The management model for the formation of professional competence of future teachers is presented and disclosed possibilities of its implementation in a higher educational institution. The conditions and means of efficiency of competence-oriented management are singled out and characterized professional training of master's students in pedagogy of a higher school. The monograph is intended for scientists, managers and scientific-pedagogists employees of higher educational institutions.ukпрофесійна компетентність магістрантіввища школатеоретичні засадимодель управлінняprofessional competence of master's studentsHigh schoolтеоретичні засадиmanagement modelУправління формуванням професійної компетентності магістрантів педагогіки вищої школи : теоретико-методичні засадиManagement of formation of professional competence of master's students of pedagogy of higher school: theoretical and methodological principlesOther