Заблоцька, Христина2018-03-152018-03-152017Заблоцька Х. Передумови формування системи управління якістю готельних послуг (на прикладі готельного комплексу "Жорж" / Христина Заблоцька // День студентської науки : зб. матеріалів щоріч. студент. наук. конф. – Львів, 2017. – С. 158-160.http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/9320У процесі дослідження розроблено детальну структуру системи управління якістю готельних послуг у ГК «Жорж», охарактеризовано особливості взаємодії між її елементами та побудовано схему, що має як практичне, так і теоретико-методологічне значення.ukготельне господарствоготельні послугиготельний комплекс "Жорж"Передумови формування системи управління якістю готельних послуг (на прикладі готельного комплексу "Жорж"Article