Пасічник, ВікторіяСосновський, Д.Pasichnyk, ViktoriiaSosnovskyi, D.2019-02-052019-02-052012Пасічник В. М. Оцінка фізичного і розумового розвитку дітей старшого дошкільного віку / Пасічник В. М., Сосновський Д. Д. // Педагогіка, психологія та медико-біологічні проблеми фізичного виховання і спорту. - 2012. - № 7. - С. 86-91.http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/17249Проведена оцінка фізичного і розумового розвитку дітей старшого дошкільного віку. В дослідженні взяли участь 90 дітей 5-ого року життя, серед них 55 хлопчиків і 35 дівчат. Встановлено, що у обстежуваних дітей показник індексу фізичного розвитку відповідає рівню – вище середнього. Зазначено, що показники функціонального стану дітей старшого дошкільного віку відповідають віковій нормі. Виявлено, що при визначенні фізичної працездатності у хлопчиків встановлено добрий рівень, і задовільний у дівчат. Показано, що результати фізичної підготовленості хлопчиків є дещо вищими за результати дівчат. З’ясовано, що при діагностиці рівня розумового розвитку дітей 5-ого року життя середній показник продуктивності і стійкості уваги, зорової і слухової пам’яті, наочнообразного і наочно-дійового мислення, мовлення і сприйняття відповідають середньому рівню, а таких пізнавальних процесів як переключення і розподілу уваги, уяви – низькому рівнюukдіти старшого дошкільного вікуфізичний розвитокрозумовий розвитокОцінка фізичного і розумового розвитку дітей старшого дошкільного вікуArticle