Sorokolit, NataliiaRymar, OlhaBodnar, IvannaKhanikiants, OlenaSolovey, AllaСороколіт, НаталіяРимар, ОльгаБоднар, ІваннаХанікіянц, ОленаСоловей, Алла2024-08-192024-08-192024Multimedia Technologies as Tools for Fostering Digital Literacy in Education / Nataliia Sorokolit, Olha Rymar, Ivanna Bodnar, Olena Khanikiants, Alla Solovey // Environment. Technology. Resources : Proceedings of the 15th International Scientific and Practical Conference. – Rezekne, 2024. – Vol. 2. – P. 493–498. https://doi.org/10.17770/etr2024vol2.8077 (Scopus)https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/36300This study explores the integration of multimedia technologies into the educational landscape of physical education in Ukraine, considering various forms of education such as face-to-face, mixed, and distance learning, especially under martial law. У цьому дослідженні розглядається інтеграція мультимедійних технологій в освітній простір фізичного виховання в Україні. освіти в Україні, розглядаючи різні форми освіти, такі як очне, змішане та дистанційне навчання, особливо в умовах воєнного стану.endigital literacymultimedia technologiesphysical educationцифрова грамотністьмультимеді технологіїфізична освітаMultimedia Technologies as Tools for Fostering Digital Literacy in EducationМультимедійні технології як інструменти розвитку цифрової грамотності в освітіArticle