Мандюк АндрійТурка РостиславСеменова НаталіяMandiuk AndriiTurka RostyslavSemenova Nataliia2025-02-252025-02-252024Мандюк А. Методи визначення обсягу рухової активності учнів закладів загальної середньої освіти : метод. рек. / Андрій Мандюк, Ростислав Турка, Наталія Семенова. – Львів : ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024. – 60 с.https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/38440У методичних рекомендаціях представлено підходи до визначення поняття «рухова активність». Проаналізовано проблематику та спрямованість наукових досліджень рухової активності дітей шкільного віку. Описано основні методи визначення обсягу рухової активності, які можуть бути застосовані у роботі з дітьми різного віку. Для студентів, учителів, аспірантів, фахівців із фізичного виховання. The guidelines present approaches to defining the concept of “motor activity”. The problems and direction of scientific research of motor activity of school-age children are analyzed. The main methods of determining the amount of motor activity that can be used in working with children of different ages are described. For students, teachers, graduate students, specialists in physical education.otherрухова активністьпоняття рухової активностігіпокінезіяоцінювання стану рухової активностіучнізаклади середньої освітиphysical activityconcept of physical activityhypokinesiaassessment of physical activitypupilssecondary schoolsМетоди визначення обсягу рухової активності учнів закладів загальної середньої освітиMethods of determining the amount of motor activity of students of general secondary education institutionsOther