Вовчанська, О.Vovchanska, O.Іванова, ЛіліяIvanova, Liliia2019-04-182019-04-182018Вовчанська О. Маркетингові підходи до оцінювання потенціалу ринку реклами / О. М. Вовчанська, Л. О.Іванова // Маркетинг та логістика в системі менеджменту : тези доповідей ХІІ Міжнародної наук. - практ. конференції. - Львів, 2018. - С. 41-43.http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/20670Ринок реклами функціонує у взаємозв’язку та взаємозалежності з іншими ринками, що дає підставу розглядати його як комплексну модель, яка об’єднує необмежену кількість інших ринків, котрі функціонують за законами ринкової економіки. Дослідження потенціалу ринку реклами має важливе значення, оскільки, він з одного боку, відображає рівень розвитку економіки та ринків товарів і послуг, з іншого - є стимулюючим чинником їх подальшої оптимізації і удосконалення.ukмаркетингові підходиоцінювання потенціалуринок рекламикомплексна модельринкова економікарекламна активністьМаркетингові підходи до оцінювання потенціалу ринку рекламиArticle