Стасюк, ОльгаStasiuk, Olha2018-04-062018-04-062012Стасюк О. М. Маркетинг у сфері реабілітаційних послуг : навч. посіб. / О. М. Стасюк. – Львів : ЛДУФК, 2012. – 167 с.http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/9929У навчальному посібнику представлено теоретичні, практичні аспекти та особливості маркетингової діяльності у сфері реабілітаційних послуг. Зокрема, розглянуто сутність та управління маркетингом у сфері реабілітаційних послуг, поняття реабілітаційних послуг та їх класифікація, маркетингове середовище реабілітаційного центру, маркетингові дослідження у сфері реабілітаційних послуг, основні засади і значення комунікацій. Проаналізовано питання оцінювання клієнтами реабілітаційних установ якості послуг та чинників, які на неї впливають. Для студентів вищих навчальних закладів зі спеціальності «фізична реабілітація», фахівців з фізичної реабілітації, викладачів кафедр фізичної реабілітації, працівників реабілітаційних установ, маркетологів, менеджерів, соціальних працівників, а також для тих, кого цікавлять питання розвитку сфери реабілітаційних послуг в умовах формування цивілізованих ринкових відносин.ukмаркетингреабілітаційні послугикласифікація послугреабілітаційний центрМаркетинг у сфері реабілітаційних послугBook