Попрошаєв, ОлександрМунтян, ВікторОстровський, Мар'янPoproshaiev, OleksandrMuntian, ViktorOstrovskyi, Marian2018-04-022018-04-022016Попрошаєв О. Визначення місця та ролі навчальної дисципліни "Фізичне виховання" в національній системі освіти [Електронний ресурс] / Олександр Попрошаєв, Віктор Мунтян, Мар'ян Островський // Спортивна наука України. - 2016. - № 3 (73). - С. 3-8. - Режим доступу : http://sportscience.ldufk.edu.ua/index.php/snu/article/view/4201993-5757http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/9834У зв’язку з інтеграцією вищих навчальних закладів України до європейського освітнього простору, гостро постає питання про місце та роль навчальної дисципліни «Фізичне виховання». Мета роботи полягає у визначенні місця навчальної дисципліни «Фізичне виховання» в національній системі освіти на основі аналізу чинних нормативно-правових актів. На сучасному етапі, коли відбувається реформування національної системи освіти відповідно до стандартів загальноєвропейського освітнього простору, потрібно зберегти науково-методичну базу та науково-кадровий потенціал кафедр фізичного виховання. Найбільш прийнятною моделлю організації фізичного виховання в перехідний час є поєднання традиційної та секційної форм. Проведення секційних занять повинно враховуватися в основних видах навчальної роботи викладача кафедри фізичного виховання.ukфізичне вихованнясистема освітинормативно-правові актинавчальна програмареформуванняінтеграціямотиваціяВизначення місця та ролі навчальної дисципліни "Фізичне виховання" в національній системі освітиArticle