Борисейко, ВеронікаBoryseiko, Veronika2018-03-302018-03-302015Борисейко В. Соціально-педагогічнй потенціал юнацьких Олімпійських ігор у формуванні світогляду сучасної молоді [Електронний ресурс] / Вероніка Борисейко // Спортивна наука України. - 2015. - № 5 (69). - С. 27-31. - Режим доступу : http://sportscience.ldufk.edu.ua/index.php/snu/article/view/3511993-5757http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/9764У статті розглянуто соціально-педагогічні засади юнацьких Олімпійських ігор і їх вплив на формування особистості спортсмена. Метою дослідження є обґрунтування соціально-педагогічного впливу юнацьких Олімпійських ігор на формування світогляду сучасної молоді. У роботі висвітлено завдання, а також проаналізовано літературні дані, пов’язані з питаннями історії виникнення, розвитку та особливостями проведення юнацьких Олімпійських ігор в сучасному суспільстві. Описано соціально-педагогічну значущість юнацьких Олімпійських ігор як складової частини сучасного олімпійського руху.ruюнацькі Олімпійські ігрисоціально-педагогічні засадиолімпійський рухолімпізмСоціально-педагогічнй потенціал юнацьких Олімпійських ігор у формуванні світогляду сучасної молодіArticle