Кріль, ІринаБубела, ОлегБенцак, Роман2014-12-252014-12-252014Кріль І. Ефективність засобів бадмінтону в удосконаленні координаційних здібностей дітей з вадами слуху / Ірина Кріль, Олег Бубела, Роман Бенцак // Фізична культура, спорт та здоров'я нації : зб. наук. пр. – Вінниця, 2014. – Вип. 17. – С. 172 – 177.http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/170Встановлено, що використання засобів бадмінтону на уроках фізичної культури школярів молодшого шкільного віку з вадами слуху дозволило спостерігати достовірні (р<0,05) позитивні зміни у тестах: «статична рівновага за методикою Ромберга», «ходьба до цілі», «три перекиди вперед», «метання тенісного м'яча на дальність (права рука)». Водночас зафіксовано зниження результатів таких вправ як: «статична рівновага за методикою Бондаревського (очі відкр.)», і «кидки мяча у ціль стоячи до неї спиною»ukбадмінтонфізичне вихованнядітивади слухукоординаційні здібностіЕфективність засобів бадмінтону в удосконаленні координаційних здібностей дітей з вадами слухуArticle