Лукавенко, А.Lukavenko, A.Єдинак, ГеннадійYedynak, Hennadii2019-02-042019-02-042012Лукавенко А. Диференційований підхід до покращення психофізичного стану першокурсників вищих навчальних закладів як проблема галузі фізичного виховання / Лукавенко А. В., Єдинак Г. А. // Педагогіка, психологія та медико-біологічні проблеми фізичного виховання і спорту. – 2012. – № 2. – С. 66 – 70.http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/17177Розглянуто стан проблеми, пов’язаної із реалізацією диференційованого й індивідуального підходів до першокурсників вищих навчальних закладів у процесі покращення їх психофізичного стану засобами фізичного виховання. Аналізом наукової літератури виявлено, що такий стан переважної більшості студентів нижчий від необхідного, а адаптації до навчальної діяльності відбувається ірраціональним шляхом.ukстуденти-першокурсникивищий навчальний закладфізичне вихованнясоматотиппсихофізичний станзмістДиференційований підхід до покращення психофізичного стану першокурсників вищих навчальних закладів як проблема галузі фізичного вихованняArticle