Іванова, ЛіліяIvanova, LiliiaКафедра економіки та менеджменту2020-02-112020-02-112020-02-11Реклама і PR-технології в туризмі : робоча програма навчальної дисципліни рівня освіти бакалавр галузі знань 24 "Сфера обслуговування" спеціальності 242 "Туризм" факультету туризму / розроб. Іванова Л. О. - Львів, 2020. - 10 с.http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/24319Мета дисципліни “Реклама і PR-технології в туризмі” є формування системи знань про методи і засоби реклами, компонування змісту, форми і структури рекламного звернення, вибір засобу реклами для різних груп цільових аудиторій; засвоєння студентами видів PR, особливостей PR-технологій, механізмів їх створення та впливу у туристичній сфері.ukкафедра економіки та менеджментуРеклама і PR-технології в туризміспеціальність "Туризм"опис навчальної дисциплінипрограма навчальної дисципліниструктура навчальної дисциплінитеми семінарських занятьсамостійна роботашкала оцінюваннярекомендована літератураРеклама і PR-технології в туризмі : робоча програма навчальної дисципліни рівня освіти бакалавр галузі знань 24 "Сфера обслуговування" спеціальності 242 "Туризм" факультету туризмуPlan or blueprint