Соверда, ІринаSoverda, Iryna2018-03-222018-03-222014Соверда І. Кореляційні зв'язки між компонентами програми з йоги для студентів [Електронний ресурс] / Ірина Соверда // Спортивна наука України. - 2014. - № 2 (60). - С. 45-48. - Режим доступу : http://sportscience.ldufk.edu.ua/index.php/snu/article/view/2201993-5757http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/9584В експерименті брали участь студенти ІІ курсів вищого навчального закладу (ВНЗ) з педагогічною спрямованістю. У статті розглянуто кореляційні взаємозв’язки між компонентами програми для студентів, що передбачає застосування елементів йоги. Програма, що включає в себе чотири (мотиваційний, когнітивний, рефлексивний, фізичний) компоненти повинна покращити готовність студентів до занять спортом для всіх у процесі фізичного виховання. Рівні кореляційних зв’язків, що були визначені між компонентами надали можливість підтвердити ефективність запропонованої нами програми. Встановлено, що рівень і ступінь взаємозв’язку всіх компонентів, а також їх вірогідність проявляється по-різному, але кореляційні зв’язки між показниками загалом зберігаються.ukкореляціяелементи йогифізична підготовленістьстудентиКореляційні зв'язки між компонентами програми з йоги для студентівArticle