Градусов, ВолодимирВиноградський, БогданРибак, ОлегHradusov, VolodumurVynohradskyi, BohdanRybak, Oleh2018-03-262018-03-262014Градусов В. Еволюція робочої пози водіїв за кермом ралійних автомобілів [Електронний ресурс] / Володимир Градусов, Богдан Виноградський, Олег Рибак // Спортивна наука України. - 2014. - № 6 (64). - С. 32-36. - Режим доступу : http://sportscience.ldufk.edu.ua/index.php/snu/article/view/2711993-5757http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/9658За фотознімками інтер’єру ралійних автомобілів провідних автовиробників 1984 - 1994 рр. та да­ними літератури вивчено еволюцію кінематичних характеристик робочої пози водіїв та розроблено прогностичну кінематичну модель посадки за кермом спортивного автомобіля. Кути нахилу спинки сидіння та площини керма відносно вертикалі та нижньої опори сидіння назад відносно горизонталі повинні становити 7,46°, 21,95° і 0,72° відповідно, а висота центрів плечових суглобів від центра площини керма - 4,5 см.ukралімодельхарактеристикиеволюціяробоча позаводійЕволюція робочої пози водіїв за кермом ралійних автомобілівArticle