Грошова, ОльгаАтаманюк, Дмитро2015-11-272015-11-272014Грошова О. Шляхи просування туристичного продукту на ринку / Ольга Грошова, Дмитро Атаманюк // Проблеми активізації рекреаційно-оздоровчої діяльності населення : матеріали ІХ Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю. - Л., 2014. - С. 291 - 295.http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/3526Метою дослідження є розгляд поняття і сутності, вивчення цілей, завдань і функцій процесу просування туристичного продукту на ринку. Узагальнення інформації щодо досвіду, підходів до організації маркетингових комунікацій по просуванню туристичних послуг та їх порівняльних переваг у мінливому ринковому середовищіukтуризмтуристичний продуктрекламамаркетингШляхи просування туристичного продукту на ринкуArticle