Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/804
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Осадців, Тарас | - |
dc.contributor.author | Петренко, Костянтин | - |
dc.contributor.author | Бубела, Олег | - |
dc.date.accessioned | 2015-02-27T08:25:41Z | - |
dc.date.available | 2015-02-27T08:25:41Z | - |
dc.date.issued | 2013 | - |
dc.identifier.citation | Осадців Т. Альтернативний підхід до оцінювання змагальних композицій у спортивних танцях / Тарас Осадців, Костянтин Петренко, Олег Бубела // Молода спортивна наука України : зб. наук. пр. з галузі фіз. виховання, спорту і здоров'я людини / за заг. ред. Євгена Приступи. - Л., 2013. - Вип. 17, т. 2. - С. 114 - 117. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/804 | - |
dc.description.abstract | У статті розглядаються питання щодо пошуку шляхів об’єктивізації змагального оцінювання у спортивних танцях. На основі даних педагогічних спостережень та опитування тренерів проаналізовано особливості суддівства танцювальних пар, вивчено досвід оцінювання виступів спортсменів у інших складно координаційних видах спорту з суб’єктивною оцінкою змагального результату. Проведено порівняння результатів суддівського оцінювання за виступи спортсменів-танцюристів згідно із загально- прийнятими правилами і результатів, коли судді визначають рейтингові оцінки за окремими показниками критеріїв суддівства. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.subject | спортивні танці | uk_UA |
dc.subject | змагальне оцінювання | uk_UA |
dc.subject | критерії суддівства | uk_UA |
dc.subject | рейтинг | uk_UA |
dc.title | Альтернативний підхід до оцінювання змагальних композицій у спортивних танцях | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК |
Files in This Item:
File | Size | Format | |
---|---|---|---|
Osa_21.pdf | 278.87 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.