Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/36052
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЦибанюк, Олександра Олександрівна-
dc.contributor.authorTsybaniuk, Oleksandra Oleksandrivna-
dc.date.accessioned2024-05-06T09:58:39Z-
dc.date.available2024-05-06T09:58:39Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationЦибанюк О. О. Теорія та практика фізичного виховання учнівської молоді в навчальних закладах Румунії (кінець ХІХ – початок ХХІ століття) : дис. …д-ра пед. наук : 13.00.01 / Цибанюк Олександра Олександрівна. – Чернівці, 2024. – 597 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/36052-
dc.description.abstractУ дисертаційному дослідженні обґрунтовано теоретичні й практичні засади фізичного виховання учнівської молоді в навчальних закладах Румунії (кінець ХІХ – початок ХХІ ст.). Проаналізовано історіографію наукового дослідження, виокремлені ідеї фізичного виховання у румунській педагогічній літературі (визнання систематичних фізичних вправ як основи для виховання молоді, піднесення румунської держави через тілесну культуру, фізичну активність; потреба формування власної фахової термінології; розвиток румунських тіловиховних традицій та їх підтримка на рівні держави; необхідність інтеграції обов’язкового фізичного виховання в систему освіти, «виведення» його «з-під опіки військових»; вагомість фізичної активності для дівчат та жінок тощо), визначені основні періоди розвитку теорії і практики фізичного виховання дітей та молоді в Румунії, обґрунтовано етимологію поняття «шкільне фізичне і спортивне виховання» на тлі трансформацій румунської фахової термінології. The theoretical and practical aspects are substantiated in the dissertation research principles of physical education of student youth in educational institutions Romania (end of the 19th - beginning of the 21st century). Historiography is analyzed scientific research, identified ideas of physical education in Romanian pedagogical literature (recognition of systematic physical exercises as a basis for the education of the youth, the rise of the Romanian state through physical culture, physical activity; the need to form one's own professional terminology; the development of Romanian physical education traditions and their support at the state level; the need to integrate mandatory physical education in the education system, "taking" him "out of care military"; importance of physical activity for girls and women, etc.), the main periods of development of the theory and practice of physical education are determined children and youth in Romania, the etymology of the term "school physical and sports education" against the background of transformations of Romanian vocational education terminology.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЧернівецький нац. ун-т імені Ю. Федьковичаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesдисертації;-
dc.subjectгра «ойна»uk_UA
dc.subject«Гімназіада»uk_UA
dc.subjectзаклади освітиuk_UA
dc.subjectфізичне вихованняuk_UA
dc.subjectформиuk_UA
dc.subjectурокuk_UA
dc.subjectшкільний спортuk_UA
dc.subjectметоди і засоби шкільного фізичного вихованняuk_UA
dc.subjectРумуніяuk_UA
dc.subjectучніuk_UA
dc.subjectпрограмне забезпеченняuk_UA
dc.subjectучнівська молодьuk_UA
dc.subjectтенденціяuk_UA
dc.titleТеорія та практика фізичного виховання учнівської молоді в навчальних закладах Румунії (кінець ХІХ – початок ХХІ століття)uk_UA
dc.title.alternativeTheory and Practice of Physical Education of Schoolchildren in Educational Institutions of Romania (Late XIX – Early XXI Century)uk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Дисертації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Tsybaniuk_dys_2024.pdf14.63 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.